سفر زندگی

زندگی پر فرازونشیب چه بر سر آدم می آورد

سفر زندگی

زندگی پر فرازونشیب چه بر سر آدم می آورد

سلام 

دلم گرفته کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آره حتما منوم میبینی می دونم از دور به من می خندی بخند خوش باش منم خوشیه تورو می خوام. 

وقتی می خندی اون گو نه هات می ره تو وای خودت نمی دونی چقدر داز میشی و با همون خندت دله آدمو می بری. 

اه وای نمی دونم چمه دیشب امروز نه فکر میکنم چند روزه دلم بجور گرفتس اونقدر که دوست دارم مثله قدیم بشینم زار زار گریه کنم شاید چون تنهام شاید............... 

خدایا کمکم کن . خدایا بهم صبر بده .که از خطش داره دیگه رد میشه .تحمل بده هیچی نگم همه چی تویه این دلم بمونه می دونم چه حالی داره ولی......... 

خدایا یعنی داری امتحانم می کنی نه خدا بکو راست نمیگی نه نه نه 

ولی اگه داری امتحان می کنی خیلی سخته ممکنه قبول نشم اون موقع وای همه میگن تو بزرگی این بندت ببخش .......... 

ولی دل تنگیمو چیکار کنم هان بگو تو که همه جا کمکم کردی زحمت بکش اینجاهم کمکم کن  . 

فهمیدم یه کاری منکنم نه ولش کن اه مسکه حالم بجور بده اصلا ساعتم نمی گذره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد