سفر زندگی

زندگی پر فرازونشیب چه بر سر آدم می آورد

سفر زندگی

زندگی پر فرازونشیب چه بر سر آدم می آورد

همستر

سلام به دوستایه نازه خودم 

خوبین خوشین دماغتون چاقه اگه هست خواهشن برین عمل کنید دستتون درد نکنه 

دلم برای همتون قده کله مورچه شده 

ببخشید تاخیر داشتم قرار بود روز به رووز بیام یادداشت کنم ولی مشکلاته زندگی نمیزاره دیگه چیکار کنم 

بچه ها مدتی بود هیچ حیوونی نگه نداشته بودم خیلی دلم حوس کرده بوود انگار ویار داشتم  

انقدر تحقیق کردم و دیدم دلم یه حیوونه با نمک می خواد  

فکر میکنید چی گرفتم نمیخود خواهشن اون مغزه نخودیتونو بکار نندازین خودم می گم 

یه همستره نازه خوشگله پشمالویه مامانی  

ماشاا... یه پارچه آقاست اول اسمشو گذاشتم نرمینه چون عینه پنبه نرمه 

ولی به دلم نچسبید عوضش کردم گذاشتم آقا بامزی قوربونش برم  

نیمده دکتر به آقا رژیم داده از بس که می خوره والا خودم انقدر بادم تنقلات نمی خورم که این می خوره بچم باید به شکمش برسه چند روزه دیگه عکسش می زارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد